Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

Η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών για τα θέματα του μαθήματος ΑΟΘ

Η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΟΕΔΕ) σε σχέση με τα θέματα των πανελλήνιων εξετάσεων του μαθήματος «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» κατέληξε στις ακόλουθες παρατηρήσεις:   
•    Το εύρος των θεμάτων είναι τέτοιο, ώστε εξετάζονται θεμελιώδεις οικονομικές γνώσεις από όλα τα κεφάλαια της εξεταστέας ύλης.
•    Η έκτασή των θεμάτων είναι τέτοια που δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, στα χρονικά όρια που υπάρχουν, στους καλά προετοιμασμένους μαθητές.
•    Τα θέματα είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας που μπορούν να ανταπεξέλθουν οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές.
•    Τα θέματα είναι επιστημονικά τεκμηριωμένα και σαφή ως προς την διατύπωση.
•    Ο συνδυασμός των γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια απαιτεί οι μαθητές να αξιοποιήσουν την κρίση τους για να οδηγηθούν σε συμπεράσματα.
Εν κατακλείδι, η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών θεωρεί ότι τα θέματα του μαθήματος «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» είναι αρκετά καλά, κλιμακούμενης δυσκολίας και εύκολα προσεγγίσιμα από καλά προετοιμασμένους μαθητές, καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης και εξετάζουν σημαντικές οικονομικές γνώσεις, η έκτασή τους είναι τέτοια που δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα επεξεργασίας στα χρονικά όρια που υπάρχουν, είναι σαφή ως προς τη διατύπωση και δεν απαιτούν απομνημόνευση, αλλά ελέγχουν ουσιαστικά τις γνώσεις και την κριτική ικανότητα.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Παντελής Τέντες

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αρκετές παγίδες είχαν τα θέματα! Θα φανεί από την δημοσίευση των στατιστικών στοιχείων

Ανώνυμος είπε...

Eιναι σαφες προς τη διατυπωση οτι επρεπε τα παιδια να γραψουν ποτε εμφανίζεται ο Νφα;

Ανώνυμος είπε...

Μόνο αυτό?Το Δ2 αναφέρεται σε μαθηματικούς.Το Γ3 πόσοι κατάλαβαν ότι το 50 ήταν σταθερό κόστος. Το Α7 παγιδα και τα ερωτήματα αλυσιδωτα. Μόνοβατά δεν ήταν.Δεν θυμάμαι δυσκολότερα να μπήκαν από το 2000 πού τα παρακολουθώ.Εμπειρία ετών Στις πανελλήνιες.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...